نقد و بررسی :)

سلام رفقا اینجا درباره موضوعات مختلف مثلا فوتبال،کتاب ها اهنگ ها و کلی چیز دیگه حرف میزنیم..و دوست دارم شماها هم فعال باشین و تو کامنت ها بحث کنیم =)

نقد و بررسی :)

سلام رفقا اینجا درباره موضوعات مختلف مثلا فوتبال،کتاب ها اهنگ ها و کلی چیز دیگه حرف میزنیم..و دوست دارم شماها هم فعال باشین و تو کامنت ها بحث کنیم =)

معرفی

سلااام رفقا به اولین پست من که به معرفیم ختم میشه خوش اومدین...من رهام هستم ملقب به the real spy که قضیشو براتون حتما تعریف میکنم..13 سالمه و کلاس هفتمم امسال تموم میشه..تو مدرسه علامه حلی 6 به سر میبرم و توی زبان اینگلیسی و برنامه نویسی چیزایی بلدم. عاشق فوتبالم و طرفدار دو اتیشه پرسپولیس و اتلتیکو مادرید هستم(میدونم که میگید اخه اتلتیکو؟ ولی طرفداریم دیگه ) عاشق موسیقی هستم و روزی حداقل نیم ساعتم به گوش دادن به آهنگ میگذره =) همچنین عاشق کتاب خوندن و تو همین وبلاگ درباره چند تا از بهترین هاشون بحث میکنیم و به هم کتاب های مختلف معرفی می کنیم.به نظر من کتاب ها یه حال و هوای خاصی دارن وقتی واردشون میشی نمیتونی ازشون دل بکنی و هی میری جلو تر ببینی اخرش چی میشه xd

شما هم خودتونو معرفی کنید که بریم برای ادامه پست ها =))

نظرات 2 + ارسال نظر
امیر چهارشنبه 25 خرداد 1401 ساعت 15:01

سلام. منم هشتمم اسمم امیرحسینه
از لحاظ پرسپولیسی بودن باهم وجه اشتراک داریم.
امیدوارم تو کارت موفق باشی

ممنون. خوشبختم =)

پارسا پنج‌شنبه 12 خرداد 1401 ساعت 12:20

سلام رهام. منم پارسا هستم. کتابا خیلی خوبن قبول دارم اصلا نمیشه ازشون دل کند تا حدی. خود من هری پاتر و مدرسه جاسوسی رو خیلی تو این چند ساله خوندم و دوست داشتم. حتما پستاتو دنبال میکنم

خوش اومدی پارساااا اره منم عاشق مدرسه جاسوسیم و از هری پاتر هم خوشم میاد خوش اومدی به وبلاگ ما =)

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد