نقد و بررسی :)

سلام رفقا اینجا درباره موضوعات مختلف مثلا فوتبال،کتاب ها اهنگ ها و کلی چیز دیگه حرف میزنیم..و دوست دارم شماها هم فعال باشین و تو کامنت ها بحث کنیم =)

نقد و بررسی :)

سلام رفقا اینجا درباره موضوعات مختلف مثلا فوتبال،کتاب ها اهنگ ها و کلی چیز دیگه حرف میزنیم..و دوست دارم شماها هم فعال باشین و تو کامنت ها بحث کنیم =)

مدرسه ی جاسوسی 10

سلااام دوستان. من یک طرحی دارم جهت ترجمه ی 1 ماهه ی مدرسه ی جاسوسی 10 به جای دو سال صبر برای ترجمه ی پرتقال!! شما میتونید با پیام دادن به من در واتساپ به شماره ی 09940645175 اعلام امادگی برای شرکت در پروسه ی ترجمه ی جلد 10 این کتاب اعلام کنید.و از کارتون، و خوندن کتاب ترجمه شده ی خودتون لذت ببرید. تاکنون 12 نفر جهت این کار اعلام امادگی کردند که با بیشتر شدن اعضا این کار اسون تر میشه. موفق باشید خداحافظظظ(اینم بگم ترجمه بعد امتحانات و در تابستون خواهد بود =))

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد